Прокуратура Рівненської області Prosecutor's Office Of Rivne Region

Інформація про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії», та електронні поштові адреси в прокуратурі

Інформація
про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії»,
та електронні поштові адреси в органах прокуратури України

Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
20 лютого 2018 року набрав чинності наказ Генерального прокурора України від 20.12.2017 № 357 «Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 січня 2018 року №65/31517.

З метою виконання положень статті 5 Закону України «Про звернення громадян» Інструкцією передбачено право громадян надсилати письмові звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на офіційних веб-сайтах Генеральної прокуратури України та регіональних прокуратур. Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Звернення громадян, оформлені без дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявнику із відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня їх надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не підписане електронне звернення, а також звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Електронні звернення до прокуратури Рівненської області надсилати шляхом заповнення електронної форми.

Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0362) 63-30-88.

Інформаційно – довідкові матеріали:

Телефон «гарячої лінії» Генеральної прокуратури України - (044) 200-76-24.

Прокуратура Електронна адреса Телефон "гарячої лінії"
Прокуратура Рівненської області zvern@pro.gp.gov.ua (0362) 633088
Дубенська місцева прокуратура dubno@pro.gov.ua (03656) 43434
Здолбунівська місцева прокуратура zdolbuniv@pro.gov.ua (03652) 22516
Рівненська місцева прокуратура rivne@pro.gov.ua (0362) 620952
Сарненська місцева прокуратура sarnu@pro.gov.ua (03655) 32140